Bardzo nam zależało na tym, żeby poprawić warunki pracy dla kadry medycznej, ale przede wszystkim komfort dla pacjentów - mówi zastępca kierownika oddziału Adam Stangret - Do tej pory zdarzało się, że chorzy stali w kolejce przed wejściem bo na oddziale w poczekalni nie było już miejsca. Teraz jest to wszystko rozwiązane, miejsca przyjęć podzielone na strefy - osobno dla przyjęć planowych.

i
To było bardzo ważne zadanie, by ten obszar, w którym odbywa się triaż był lepiej przygotowany - mówi pielęgniarka oddziałowa Lucyna Szymankiewicz - Teraz jest na to miejsce, są przygotowane kolorowe opaski, które wskazują ile pacjent może czekać na przyjęcie w zależności od stanu zagrożenia. To informacja zarówno dla personelu jak i dla samych chorych, którzy nie muszą się już niepokoić. Dodatkowe gabinety pozwalają na bardziej komfortowe badanie pacjentów, w ciszy. To jest praca obarczona ogromną odpowiedzialnością

i